Çok akıcı ve günlük konuşma diliyle yazıldığı için bir çırpıda okudum. Keşke biraz daha detaylandırma ve betimleme olsaydı keşke bir 200 sayfa daha uzun olsaydı. Alara’nın maceralarını soluksuz okudum. Spoiler vermek istemem ama sonu için ufak bir kıZgınlık hissediyorum. Keyifle okuyun. Ayla Koca