İyi ki okumuşm seni! Inanamıyorum gercekten ama gercekten çok iyiydi. Hala kendime gelemedim. Lütfen okuyun kitap çok iyi ve çok saģlam anlattıkları, derinliği, yazar çok iyi gelecegin en iyi yazarlarindan bir tanesi bu kitabın yolu açik olsun lütfen herkes okusun yazarin yeni bir kitap çıkarmasını dört gözle bekliyorum :))