Günümüze değin,hiç değişmemiş olan kadın erkek ilişkisini harika bir dille anlatmış ve mizahi yönü güçlü bir kitap Cinsiyet kavramına bakış açımızı da geliştirecek bir kaynak. Kitap Adem’in ve Havva’nın birbirleri, dünyayı, çevreyi anlamlandırma hakkındaki görüşlerini günlük şeklinde her ikisinin de kendi ağızından anlatıyor. Siyaset,din,insan,bilim özellikleri hakkında rahatsız etmeyen, akıcı bir eser. Ben çok keyif aldım okurken mutlaka tavsiye ederim