·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2016 00:00 Kitabı başta alırken beğenmeyip yarım bırakacağımdan o kadar çok korkmuştum ki neredeyse isteksiz bir biçimde aldığımı söyleyebilirim. Fakat okumaya başladıktan sonra o kadar hoşuma gitti ki gezmeye giderken bile elimden bırakmadığım bir kitap oldu. sadece 6 günde 270 sayfayı okudum. Kitabı az önce bitirdim ve kendimi resmen boşlukta hissediyorum. En yakın zamanda diğerini de alacağım. Almayı düşünüp kararsız kalanlara tavsiye: KESİNLİKLE OKUMALISINIZ!