8/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2020 08:13
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Gerçek hayat hikayelerini çok severim , bu açıdan ben severek okudum. Gülseren hanım hastaları ile yaptığı görüşmeleri aktarırken, ona anlatılanlar ile ilgili düşündükleri , analiz ettiklerini de iç sesi olarak aktarmış. En çok bu kısımlar ilgimi çekti, zira kendinizi de süzgeçten geçirme şansı veriyor o satırlar ... Hepimizin çoçukluğunda olsun , sonrasında olsun acıları, yanlışları var. Yazarı okurken O yanlış denilen olayları analiz etmemizi ve farklı bakmamızı sağlıyor ... Çok zor hayatlar var çok.. halimize bin şükür Ben sevdim . Diğer kitaplarını da okuyacağım ...
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,2bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.