Kitap hem asosyal ve hayalperest bir kızın hayata bakışını hem de onun idolü hatta bir anlamda sevdiği insan olan dayısı ve onun sevgilisi üzerinden de eşcinselliği işleyen bir kitap. Sıcak, samimi sade bir anlatımı var ve okurken hiç sıkmıyor. Vurucu cümlelerle sizi etkilemeyi de başarıyor.
Ayrıca aşağıdaki yazılarımda kitaptan bahsettim
kanvekuller.blogspot.com.tr/2015/05/kurtlar...kanvekuller.blogspot.com.tr/2015/05/kurtlar...