·536 syf.····Okunma: 16 Şubat 2020 14:29 Çok kalın bir kitap deyip deyip hep daha ince kitaplari aldım elime. Sonunda bir şekilde okumaya karar verdikten sonra bitirene kadar düşüremedim elimden. Öyle güzel bir anlatımı var ki kendinizi hikayenin içindeki kahramanlarından biri gibi hissediyorsunuz. Çıkan her sorunda, bir bakmışsıniz ki kendinizi çözüm yollarini aramakla buluyorsunuz kahramanlarla baş başa verip. Dünya gailesinin ortasında kalakalmışken böyle nahif bir hikaye pörsümüş bazı duygularınızı okşuyor, yüreğinizi ısıtıyor.