·200 syf.····Okunma: 17 Şubat 2020 01:13 Sanırım bu türde okuduğum/izlediğim ilk eser diyebilirim. Duygusal diye önyargı ile yaklaştığım bir eserdi. Bu cilt ilk beş bölümü kapsıyordu. Ana erkek karakterimiz ne kadar kendisinden nefret ettiriyor ise kız karakterimiz de o kadar sevdiriyor kendisini. İki zıt kutup ama aslında bir o kadar da birbirine benzeyen iki karakterin öyküsünü anlatıyor. Açıkçası yakın zamanda Türk işaret dili eğitimine de başladığım ve bu eğitim sırasında işitme engelli bireylerle de karşılaştığımız için ekstra dikkat ettiğim bir seriydi. İnsanların bu konular hakkında ne denli bilgisiz olduklarını düşününce bu tarz gerçekçi bir eser bulunmaz bir cevher. Çok yakın bir dostumun bir arkadaşı da bu başrol kız gibiydi. Daima kendisini kusurlu görmeye meyilli. Ben bu eserin mutlaka okunmasının veya filminin mutlaka izlenmesinin gerektiğini düşünüyorum. Bu arada bu cildimiz tamamen çocukluklarını anlatıyor. İlkokuldan sonra ilk karşılaşmalarının olduğu sahnede ise ilk cilt sona eriyor. Kesinlikle mangasını tamamlamak istediğim bir seri olarak listeme girdi.