·479 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2020 10:59 Baş yapıt desem abartır mıyım bilmiyorum. Bu nasıl güzel bir kurgulama nasıl bir betimleme nasıl bir anlatım. Muazzam bir kitap muazzam bir yazar. İlk defa okudum ve artık Sezgin Kaymaz ın yeri bende apayrı. Üstad. Öyle bir sarhoşluk ki şuan yaşadığım kelimeleri birleştirip cümle kurmam zor. E ancak bu kadar işte.