·104 syf.····Okunma: 17 Şubat 2020 22:06 Kitabı özellikle yarısına kadar okudum tiyatrosuna gittim gelince diğer yarısını okudum tiyatroya gitmeden önce kitabı okurken karakterleri kafamda çizdim, oynattım ... Oyundan geldikten sonra oyunda sahneye yansıtılan karakterlerle kitabın kalan kısmını okumaya devam ettim bu durum o kadar zevkli oldu ki benim için anlatamam. Eser hakkında aslında çok da konuşmama gerek yok komedi oyunu diyince 'cimri' ilk aklımıza gelen tiyatro oluyor ve karakterler konu çok iyi bir şekilde işlenmiş kitabı okumanızı öneririm mümkünse oyuna da gitmenizi tavsiye ederim ️