10/10
·572 syf.··
Beğendi
·
2020 6. kitabı
Shakespeare’in Macbeth’inden sanki kopmuş ve başka bir hikaye oluşturmuş Jo Nesbo. Bu yazarın bir kaç kitabını daha okudum (ve şu an da Susuzluk’u okuyorum , tavsiye ederim) ama okuduğum ilk kitabı buydu. Sürükleyici, akıcı, elinizden düşüremeyeceğiniz bir kitap. Okumadıysanız ve narkotik polisiye hayranıysanız size tavsiyem hiç vakit kaybetmeden okuyun. Spoiler içerir~Spoiler istemeyenler okumasın: Gerçekten Macbeth’in “güç”ü ve “çay”I bıraktıktan sonra Lady’nin başlaması ve Zambak yüzünden intihar etmesi beni en çok- pardon- 2. en çok ağlatan yer oldu. En çok ağlatan yerse Macbeth’in ölmesiydi. Tamam kötü biri olmuş olabilir ama o Duff’ın da dediği gibi “Savunmasız olan hiçkimseyi öldüremez.”. Aslında içten içe Lady’e kızıyorum. Onun içindeki hırs duygusu yüzünden oldu tüm bu olaylar. Ama bu olmasaydı kitap olmazdı değil mi?
Edebiyat
MacbethJo Nesbo · Doğan Kitap · 2018244 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.