Puan vermedi·180 syf.··
2020 14. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 18 Şubat 2020 22:37
betimlemeler sıkmasa da, anlatım ve konu olarak özgün olsa da eee noldu şimdi diye biten bir kitaptı edebi eserlerin giriş gelişme ve sonucu olur. kitapta ne gelişme ne de sonuç kısmı var okuyorsunuz güzel hoş ama noldu şimdi demek insanın çokça canını sıkıyor.
Karanlıktan SonraHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20175,2bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.