·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mayıs 2015 00:00 Latin kökenli birinin gözünden hayatı görmek güzel bir deneyimdi. Onlarla o kadar da farklı olmadığımızı hatta başlık falan bir çok kültürün de benzediğini gördüm. Adamın anlatımı içtendi göndermeler de çok başarılıydı.