·736 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Şubat 2016 00:00 Hakkındaki iyi yorumları kesinlikle hak eden başarılı bir kitaptı. Yazarın simya konusundaki bilgisi kitaba çok iyi yansımış. Üniversitenin sistemini cezalarını dönemine göre oldukça gerçekçi buldum. Kütüphanede arşiv yüzünden kavgaların yaşandığının anlatılması, okulun en değerli kısmı sayılması falan da ilginç ayrıntılardı.
Tüm bunlarla birlikte Kvothe'de kitapta da geçtiği üzere kahraman olmayı hiç planlamayan ama olaylara verdiği tepkiler sonucunda insanlar tarafından ona yüklenen bu misyonu giderek kabullenen bir insanı tanıyoruz. Açlığın sefaletin parasızlığın içinde yılmadan adım adım ilerleyen eşsiz bir zekaya sahip bir ana karakterimiz de olunca tadından yenmiyor.