·63 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2020 18:05 Cengiz Aytmatov'dan okuduğum ikinci kitap oldu. Yine sade ve akıcı bir dille yazılmış. Ben çok beğendim. Kısa bir öykü ama çok manalıydı. Kitapta Seyde ve İsmail'in öyküsünü okuyoruz. Savaştan kaçan kocasının saklanması için yardım eden Seyde bunun için çok zorluğa katlanıyor. Tabii bu arada köyde savaşa giden erkeklerin eşlerinin de yaşadıkları zorlu mücadeleyi okuyoruz. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.Keyifli okumalar.