·378 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Şubat 2020 17:45 Tiksinti. Bir kitaptan en fazla bu kadar tiksinilebilir diye düşünüyorum. İçerik o kadar sinir bozucu ki! Sürüyle karakter olmasına rağmen tek bir karakterin bile aklı başında değil. Herkes tembel, herkes sorumsuz. Üstüne bir de tüm karakterler o kadar bencil ve şımarık ki.
Kitap boyunca adı geçen ne kadar kişi varsa hepsinde bir bozukluk, ahlak eksikliği, iğretilik vardı. Küçük bebek hariç!
Karakter çatışmaları, toplumun bozukluğu vs. her şey ekonomi üzerinden işlenmiş ve kurgu başarılı olsa da can sıkıyor. İki ağabeyin kardeşlerinin vücudunu tasvir ediş şekli, Ünal'ın 11 yaşındaki kıza bakarken düşündükleri, sürekli bir Allah'a küfretme ve aynı zamanda onu kendiyle bir tutarak sorgulama, cahillik, cahillik, cahillik...
Tüm bunların yanında yazar iç çözümlemeleri ve tasvirleri gayet başarılı bir şekilde yapıyor ve okuyucuya kendini okutturuyor. Yalnız okuduklarından kolay etkilenen kişiler okumamalı bence. Duru zihni bulandırır.