Normal okuduğum başka kitaplara kıyasla yine harika bir kitap ama Haruki Murakami nin en iyi kitabı da değil...Okurken dinlenmek çok güzel birşey gerçekten hem zihnim dinleniyor hemde kafamdaki bütün sıkıntılı konuşmalara ara veriyorum resmen...Genelde Haruki Murakami okumam hep hayatımın sıkıntılı ve içinden çıkılmaz bir hal aldığı zamanlara denk geliyor ve kitabı bitirdiğimde ,kitaba başladığım zamankinden çok farklı bir yöne kayıyor hayatım...Bazen kitaplarını okumak için elime aldığımda "Belki daha sonra ihtiyacım olur zaten kitapları sonsuz değil okuyup tüketmeyeyim hemen" diye düşünüp bırakıyorum ve başka bir yazar okuyorum...