Puan vermedi·200 syf.··
2020 11. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 20 Şubat 2020 23:05
Herkese iyi akşamlar. Bence herkesin kitaplığında böyle kitaplar olmalı diye düşünüyorum. Içerisinde küçük küçük hikayeler var. Herbirinde bir değerden bahsedilmiş ve her hikayeden ders çıkartıyorsun. Aç gözlülük, karsiliksiz iyilik yapmak, hosgoru, bilgelik,tevazu kivrak zeka kitabin hemen hemen butun hikayelerinde var. Kitaba başlayıp bitirmek biraz sıkıcı olabiliyor. Çünkü sürekli bir öğüt sürekli bir akıl verme. Bu kitap kitaplığınız da durmalı ve günde bir iki hikaye okuyup kaldırılmalı bence. Ya da etrafınız daki çocuklara gece yatmadan önce okuyabilirsiniz. Okuduğum için pişman değilim. Ve tavsiye ederim. Ayrıca çok popüler kitapların yanında az okunmuş kitaplara da bir göz atmanızı nacizane tavsiye edebilirim. Keyifli okumalar...
Edebiyat
Gönül Kimi Severse Güzel OdurFatma Burçak · Carpediem Kitap · 201115 okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.