Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 21 Şubat 2020 02:33 Bizi doğadaki diğer tüm canlı türlerinden ayıran, dil ve düşünce üzerine detaylı bir kitap.
Sakin kafa ile okumalısınız. Ben aksi ortamda okuduğumda kendimi aynı yerleri tekrar tekrar okurken buldum. Çok fazla imla hatası dikkatimi çekti. İlk defa bir kitapta bir iki kelime farkla, üst üste tekrarlanmış paragrafla karşılaştım. Bu gibi nedenlerle özensiz bir çeviri olduğunu düşündürdü bana. Vygotsky kitabı olduğu için bitirmek için gayret ettim diyebilirim. Alanda akademik çalışma yapanların okuyabileceği bir kitap. Faydalandığım kısımlar olmasına rağmen benim için fazlaydı...