Hasta bir genç kızın günlüğü. Okurken günlüklerin değerini bildim. Gençliğimin değerini ve de kadınlığımın.. Lisede tanıştım Burçak ile, tam niye yaşıyoruz ki diye sorguladığım dönemlerdi. Kitabı okurken neden yașayamadığımızı sorgulamaya başladım, hala bulamadım cevabını neden yaşayamıyoruz? 7 yıl önce düşünmeye başladığım bu konu içimde insan sağlığına ilgi uyandırdı.
Iyi ki tanıdım seni...