·497 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2020 20:23 Üstad’ın bize bıraktığı bu eser için mutluluk duyuyorum.
Çile’yi anlatmaya kelimeler yetmez.
Şiirleri severek, sindirerek ve hazmederek okumaya çalıştım.
Necip Fazıl’ı seven, önem veren herkesin kütüphanesinde olsun. Ara ara açıp okusun. Önemli bir eser, kıymetini bilelim.