Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Şubat 2020 23:46 Romanda 15 yaşındaki bir erkek çocuğunun 7 yıldır çektiği kemik veremi hastalığı, bitmek bilmeyen fiziksel ve ruhsal acıları derinden bir şekilde anlatılmış. Bu acılarının yanında birde kendisinden 4 yaş büyük olan Nüzhet’e aşık olur ve hangi acının daha zor olduğunu kestiremez. Ayrıca kitabı okuduğunuzda hasta çocuğun Nüzhet’ten çok daha olgun olduğunu göreceksiniz. Peyami Safa da dokuz yaşlarındayken yakalandığı kemik hastalığı nedeniyle çocukluk ve gençlik yıllarını hastane koridorlarında geçirir. Bu zor dönemdeki yaşadıklarını, iç dünyasını romana yansıdığını ve kendi hayatından izler taşıdığını görüyoruz. Hasta bir kişinin psikolojisini derinden anlatmış “hasta olmayanlar bizi ne kadar az anlayacaklar/iki hasta kadar birbirine yakın hiç kimse yoktur” cümleleriyle okurlarını etkilemeyi başarmıştır. Kesinlikle bir çırpıda bitireceğiniz bir kitap..