Gerçekten güzel bir anlatımı var yazarın. Bazı anlarda sanki Nurşan’la iç içeymiş gibi hissettim. Onun yerine üzüldüm. Arjen’in onu yakıcağını tahmin ederdim. Ama yok edeceğini tahmin edemedim.
Derin bir kitap. Nurşan’ın yaşadıkları ağır. Ve Arjen’in yaptıklarını hiçbir şey haklı çıkaramaz benim gözümde. Ve Arjen’in neden intikama aç bir şekilde Nurşan’ı yok etmeye çalıştığını da anlamış değilim. Umarım 3. kitap yakında çıkar ve biz de bunları öğrenmiş oluruz.
Ve Binnur Şafak Nigiz’ den güzel bir seri daha...