Gül ki ; güneş bile senin gülüşünle şaşkına dönerken , senin gülmemeni isteyenler utansın.
Sus ki ; ölenler ağlasın, yaşananlar için . Yaşayanlar değil .
“Sevgili hayat, bence sen de bizim ayrılmamızı istemiyorsun. Onur’un , Burak’ın, Mert’in ve benim... Değil mi ? Hadi o zaman yap bir güzellik... Olmaz mı ?”