Çok güzeldi. Kaç kere okudum bilmiyorum. Eğer aklınızda filmi ve kitabı için ilk izlemeli miyim yoksa okumalı mıyım? gibi bir soru varsa filmi ile kitabı arasında pek benzerlik olduğu söylenemez, bu yüzden kitabı okumanızı tavsiye ederim. Kitaba gelirse bitince keşke daha uzun olsaydı diyebileceğiniz bir kitap. Kesinlikle okumalısınız