Her şey nasıl felsefe taşı ile başladıysa ölüm yadigarları ile bitti. En ağlamaklı olduğum Melez prensi bile geçti bu kitap. Bu kitap herşeyin açıklandığı ve aydınlığa kavuştuğu bir kitap olarak kalıcak. Bundan sonra herşey güzel olucak lakin sevdiklerimizi geri getiremiycez ama herkesin dediği gibi bedeller ödenmek içindir tek kelimeyle Mükemmel di