·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2020 11:06 Ağaçların canlı olduğunu sadece dilde dile getirdiğimizi farkettiren bir kitap. Ağaçların yaşam şartları koşulları bana bizim yaşantımızı hatırlattı. Bazen büyümek için acele eden ağaçlar,daha temkinli davranan ağaçlar,sürekli savunma halinde olan ağaçlar gibi.. Ağaçların bizi duyduğunu,kendi içinde mükemmel bir sistemleri olduğunu,hasta ağaçlara yardım ettiklerini, dalların kırılmasının bir felaketle sonuçlanabileceğini,yavrularına baktıklarını ve yavaş büyümelerini sağlamalarını göz önüne seren kitap. Okuduğum için memnumum.