·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2020 12:42 Çok akıcı bir kitaptı. Beğendim ama o kadar abartıldığı kadar birşey yoktu bana göre. Güzeldi ve okunabilir bir kitaptı. Woowww olmadım yada beklentimi çok yüksek tutttuğumdan oldu böyle. Sonunda Raif'in takındığı tavır ve öğrendiği şey karşısındaki tutum bana biraz garip geldi. O kadar derin aşk ve sevgi bağından doğan bir tohuma böyle seyirci kalmasınî bağdaştıramadım. Olması gereken bu değilmiş gibi hissettirdi.