·568 syf.····Okunma: 24 Şubat 2020 19:22 "Bu eser, benim bütün varlığım, vücut hikmetim, her şeyim... Ben, arının peteğini hendeseleştirmeye memur bulunması gibi, bu eseri örgüleştirmek için yaratıldım.." üstadın kitabı hakkında ki bu sözü sanırım kitabı bu kadar kısa süre de bitirmemi sağladı. O kadar güzel şey var ki kitap hakkında söylenmesi gereken ama ne yazarsam yazayım bu aciz ve soğuk harfler söylemek istediğim şeyleri anlatmada mahrum kalır.Şunu söylemek herhalde herşeyi özetler sanırım; Bu kitap bana göre kitapların Everest'idir...