"İtiraflarım" dan sonra okumuş olmam neticesinde bu kitaba başlaymışım büyük bir beklenti ile oldu daha çok içsel sorgulama ve islamiyeti sorgulama ardından hadisler olacağı beklentisine girmiştim bunda dolayı kitap beklentimin altında kaldı. Ancak böylesine büyük bir yazarın mektuplarında islamiyete dair olumlu fikirlerin yer alması ve müslümanlığı diğer dinlerin üstünde tutuyor olması da beni ziyadesiyle mutlu etti.