"Eseri 3 yıl önce okumuştum. Faust, aslında insanı simgeler. Faust ile şeytanın savaşını konu edinir. Faust, doktorasını yeni bitirmiş kişidir. Faust çekingen fakat iyi bir insandır. Mefistofeles ise Faust'u yoldan çıkarmak isteyen şeytandır. Wagner, Margare gibi kişiler vardır. Faust, şeytan yüzünden her türlü kötülüğü yapar. Aklımda kalan bunlar. Mutlaka okuyun."