·78 syf.····Okunma: 25 Şubat 2020 00:22 Daha önce yazılan incelemeleri de okuduğumda şöyle bir kanıya vardım: her okuyan kendine farklı anlam çıkarıyor tıpkı edebi şiir gibi. Daha önce okuyanların anlattıklarını bulamadım ancak kendi anlamımı buldum diyebilirim. Kitabın kapağını kapadığımda şunu düşündüm. Bizler de kendimizi çoğu konuda yeterli görebiliyoruz ancak dışarıdan bakıldığında gerçekten öyle mi?