10/10
·190 syf.··
Beğendi
·
2020 30. kitabı
Ahhhh çok güzel kitap ilk başta ben şey gibi sandim bir olay falan ama hikaye hikaye gitmesi hikayelerin duygusallığı beni etkiledi ki bu kitabı 16 yaşımda falan okudum siz düşünün bence okunması gerken keyifli kitaplardan
Aşk KöpekliktirAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201217,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.