·68 syf.····Okunma: 30 Ocak 2020 13:00 Başta çoğu okurun aksine kitabı güzel bulmadığımı söyleyebilirim. Beğenmememin sebebi yoğun aşk içeren kitaplara genel olarak ilgi duymamam olabilir. Ortada çok abartılı bir aşk var. Bu aşk gayet güzel anlatılmış ama gereksiz abartılmış. Bir solukta okudum ancak hoş değildi.