·479 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Şubat 2020 16:54 Kitabı bitirdim bitirmesine ama albayım demeye o kadar alışmışım ki kitabı kapattığımda şimdi hayatımda Albay ve Hikmet yok mu dedim!!
Evet artık yoklar yok olmasına ama şöyle bişey oluyor ya siz hikmet oluyorsunuz yada hikmet siz oluyor .
Sevgiyle sevgisiz,Bilge’yle bilgesiz,kendiyle hesaplaşmaları bitmeyen Hikmet’in hikayesi:(
Naçizane önerim kitabı okurken yanınızda kalem bulundurtmayın çünkü her satırın altını çizmek isteyeceksiniz:)
Umarım hayatınızda çizdiğiniz satırların altını dinleyip , okuyacak birileri vardır!!