Ne zaman okuduğumu hatırlamıyorum... Jonh Steinbeck den okuduğum 2.kitaptı 1.kitap Fareler ve insanlardı neyse kitap hakkında pek bilgi vermicem bence alın okuyun çünkü mükemmel bir kitap kısaca özetlemek gerekirse bir ailenin inci bulması ile olaylar gelişiyor.Sonu yine kötü bitti yazarda genetik olabilir sonunu kötü bitirmek