Romeo'mmMmm
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
Kitaba aşık oldum resmen. Efsane bir kitaptı. Romeo ve Juliet alıntıları ile kitap daha bir havalı olmuştu. Soluksuz okudum. Almayanlar, almak isteyip de karar veremeyenlere benden mini bir tavsiye alın okuyun. Pişman olmazsınız. İyi okumalar dilerim~
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 202011,4bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.