Kitaba aşık oldum resmen. Efsane bir kitaptı. Romeo ve Juliet alıntıları ile kitap daha bir havalı olmuştu. Soluksuz okudum.
Almayanlar, almak isteyip de karar veremeyenlere benden mini bir tavsiye alın okuyun. Pişman olmazsınız.
İyi okumalar dilerim~