Kitap Yorumum:
Simru; Karakterlerin konuşmalarında ve hayat hikayelerinde en gerçekçi Hakan ve Ali'ydi. Ali'nin hikayesini okumak bana bambaşka bir kitap okuyormuşum gibi hissettirdi. Gerçekten ağladığım yerler oldu. Hikayesi güzeldi. Yazarın cümleleri oldukça his'li geldi bana. Bir sürü alıntı biriktirdim ️ Kalemine sağlık. Ama diyaloglarda kopukluklar vardı. Yani tam olarak hikaye bana geçmedi.
•
Külkedisi Masalı, kitabın sonundaki bu hikaye sanki yeni tanıştığınız birinden dinlediğiniz bir anı gibiydi. Ben bu anıyı sevdim. Simru'dan daha çok sevdiğimi bile söyleyebilirim. Sonuna şaşırmadım ama hikaye bana geçtiği için insanların olaya verdiği tepkiler saçma ya da abartı gelmedi.
Kitaba puanım 5 üzerinden:
3