Kitaba herkesin kendine göre farklı yönden bakacağını düşünüyorum. Ben kendi açımdan bir çocuğun doğup büyüdüğü yeri ve yaşamı kendi seçemediği için tamamen suçsuz, ancak onu yetiştiren insanlarında bi o kadar sorumlu olduğunu gördüm. Ayrıca ne olursa olsun gerçek sevginin hiçbir zaman bitmediğini, sonunda biraraya geleceklerini gördüm. Gerçekten güzel ve iyi işlenmiş bir konusu vardı kitabın. İyi okumalar.