Roman esasen şu an yaşadığımız insan kalabalığında bile ne kadar yalnızlaştığımızı anlatıyor. Ne kadar zamandan tasarruf etmek istesek de asla zamanımızın yetmediğini, bilhassa da arkadaşlığın dostluğun ve samimiyetin yavaş yavaş nasıl bittiğini anlatan harika bir roman . Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum .
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,3bin okunma