Roman esasen şu an yaşadığımız insan kalabalığında bile ne kadar yalnızlaştığımızı anlatıyor. Ne kadar zamandan tasarruf etmek istesek de asla zamanımızın yetmediğini, bilhassa da arkadaşlığın dostluğun ve samimiyetin yavaş yavaş nasıl bittiğini anlatan harika bir roman . Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum .
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,3bin okunma
Kürk mantolu madonna dan sonra duygulandığım bir kitap varsa o da Serenad. Bu yaşıma kadar tarihi hiç sevmedim. Hatta bu kitaba da öyle yaklaştım. Kitapta tarihimizde yaşanan hüzünlü bir aşk hikayesini çok güzel bir şekilde anlatıyor. Tarihta yaşanan mülteci olaylarından sadece bir tanesinin bile bir hayatı nasıl etkilediğini gözler önüne seriyor. Kesinlikle tarihimizi bilmeden ne kadar çok şeyi kaybettiğimizi bilmeliyiz. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,1bin okunma