Kürk mantolu madonna dan sonra duygulandığım bir kitap varsa o da Serenad. Bu yaşıma kadar tarihi hiç sevmedim. Hatta bu kitaba da öyle yaklaştım. Kitapta tarihimizde yaşanan hüzünlü bir aşk hikayesini çok güzel bir şekilde anlatıyor. Tarihta yaşanan mülteci olaylarından sadece bir tanesinin bile bir hayatı nasıl etkilediğini gözler önüne seriyor. Kesinlikle tarihimizi bilmeden ne kadar çok şeyi kaybettiğimizi bilmeliyiz. Kesinlikle tavsiye ediyorum.