·304 syf.····Okunma: 26 Şubat 2020 16:16 Hakkında çok fazla olumsuz yorum okuduğum ve bu yorumlar yüzünden “acaba kitabı boşuna mı aldım” düşüncesine kadar gittiğim bu kitaptan bahsetmek istiyorum.
Öncelikle olumsuz yorumların hiçbirine aldanmayın evet birçoğu haklı olabilir ama hiçte yarıda bırakılacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Evet dili ağır bu da bence çeviriden kaynaklanıyor ama bunun beraberinde bize önemli dersler verebilecek bir kitap. Okurken konsantre olmak gerekiyor eğer ipin ucu kaçarsa da yakalamak o kadar zor olmuyor çünkü kısa kısa bölümlerden oluşuyor. Okurken not almanızı öneririm böylece anlamanız daha da kolaylaşır ben böyle yaptım bir yerde gördüğüm yorum sayesinde.
Öğretici bilgiler ve de dersler veren bir kitap bir sürü altını çizdiğim cümleler var.
Genel anlamda bakacak olursak evet dili ağır bir kitap, kişisel gelişim kitaplarını çeviri olarak almayı düşünmüyorum açıkçası. Türkçe yazılmış bir kişisel gelişim kitabı anlamak bize daha kolay gelir. İçinde kendimizi geliştirmek adına kullanabileceğimiz yararlı bilgiler var ama bunun dışında öyle fazla bir şey beklemeyin bence bu sizi geliştirebilecek bir kitap evet ama değiştirebilecek bir kitap değil.