·383 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Şubat 2020 20:28 Ms 2150, fantastik kurguda yazılmış ve yüzeysel okunmadığında hayata bakış açısını değiştirebilecek bir kitap. Bazı satırları tekrar tekrar okuyup daha derin düşünmeye itiyor. Yalnız Jon’un Mikro Adaya gitmesiyle birlikte biraz sıkıcı oldu. Sıkıcı oldu çünkü okurken insana büyük hazlar veren satırlar, sıradan fantastik bir kurguya dönüştü. Bu açıdan biraz hayal kırıklığı yarattı bende. Elbette sonsuza kadar mutluluk veya mutlu sona giden bir yol beklemiyordum. Yinede okunmasını tavsiye ederim. Hatta okurken ufak ufak notlar alınması çok iyi olacaktır.