Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 26 Şubat 2020 20:49 Orhan Pamuk'un "Kara Kitap" "Benim Adım Kırmızı" "Kar" "Kafamda Bir Tuhaflık" "İstanbul" "Öteki Renkler" adlı kitaplarından derlenmiş, sanırım YKY'ye geçiş aşaması kitabıydı diyebilirim. Başta sıkıcı geldi. Ancak farklı kitaplarından derlemeler olunca devam ettim ve sonlara doğru hoşuma gittiğini farkettim.
Ben iyi ki ilk kitabı "Cevdet Bey ve Oğulları" nı okuyarak tanışmışım Pamuk ile. Bence herkes öyle başlamalı. "Ben Bir Ağacım" ilk tercih olmamalı.