·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Şubat 2020 16:49 Aşırı güzel bir kitaptı. Uzun zamandır gerilim okumadığımdan ve yazarın muhteşem kaleminden dolayı kitap beni çok etkiledi. Konusu ilgi çekici ve karakterleri gözünüzün önünde tam olarak canlandırabiliyorsunuz. Rizzoli'nin serinin devam eden kitaplarında baş karakterimiz olacağını öğrendiğimde fazlasıyla şaşırdım, çünkü şimdilik pek bir ana karakter havası vermiyor.
Arada bir karşımıza çıkan Cerrah'ın düşünceleri de kitaba gerilim üzerine gerilim, heyecan üzerine heyecan katıyor.
Ben çok beğendim, dayanabilecek herkese tavsiye de ederim