6/10
·256 syf.··
2020 18. kitabı
Sen gittin ya ben çok güzelleştim...demiş nilgün bodur, çok güzel demiş...Aslında geride kalansanız eğer her kelime her cümle öyle rahatlatıyor ki sizi, bilen bilir...Hayat öyle kısa ki hiç bir anınızı kimse için kaçırmayın, bırakın onlar sizin rüzgârınıza kapılıp gelsin, siz dolu dizgin devam edin doya doya yaşamaya...
Sen Gittin Ya Ben Çok GüzelleştimNilgün Bodur · Destek Yayınları · 20181,417 okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.