Puan vermedi·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Şubat 2020 22:23 Okuyanların kesinlikle pişman olmayacağını düşündüğüm müthiş bir kitaptı.Kitaptaki yalın anlatımla kitaba daha bir çekiliyor ve olayları yaşıyormuşsunuz hissine kapılıyorsunuz.Kitapta biri efendi biri de hizmetçi iki çocuğun dostluğu anlatılıyor.Kitapta bir çocuğun babasından ilgi görebilmek için neler yapabileceğini,neleri feda edebileceğini görürken,diğer çocuktan gerçek dostluğun nedemek olduğunu,sadakati ve en çokta bazı zamanlar büyükler de bile görülmeyen bağışlayıcılığı görüceksiniz.Başlarda Emire gerçekten sinirlenmiştim fakat sonradan Emiri anlayabildim o sadece babasından ilgi bekleyen küçük bir çocuktu ayrıca bende pişmanlık nedemek iyi bilirim.