·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2016 00:00 Kitap sürükleyici ve hızlı bir şekilde başlıyor , edebi dili yorucu değil , akıcı ..fakat romanın sonu fazlaca kısa tutulmuş gibi, olaylar akarken insan kendini kaptırıyor fakat sonuçta insan aynı etkiyi yakalayamıyor..