·432 syf.····Okunma: 29 Şubat 2020 12:32 Çok üzüldüm. Bu kitap hakkındaki tek yorumum olabilir. Kitap mutlu sonla bitmiş olabilir bazılarına göre ama bence mutsuz sonla biten nadir kitaplardandı. Kitabın kötü karakterine aşık olmak da çabası. Özleyeceğim; Karanlıklar Efendisi'nin ihtişamını, Nikolai'nin muzipliğini, hatta Zoya'yı falan da...
Bence daha iyi bitebilirdi. Sevdiğim karaktere bir şey olmadan sonlanabilirdi...