9/10
·432 syf.··
2020 18. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 29 Şubat 2020 12:32
Çok üzüldüm. Bu kitap hakkındaki tek yorumum olabilir. Kitap mutlu sonla bitmiş olabilir bazılarına göre ama bence mutsuz sonla biten nadir kitaplardandı. Kitabın kötü karakterine aşık olmak da çabası. Özleyeceğim; Karanlıklar Efendisi'nin ihtişamını, Nikolai'nin muzipliğini, hatta Zoya'yı falan da... Bence daha iyi bitebilirdi. Sevdiğim karaktere bir şey olmadan sonlanabilirdi...
Edebiyat
Çöküş ve YükselişLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20154,802 okunma
·
179 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
tuğba
Gönderi Sahibi
Uygulamaya ilk başladığımda yazdığım ve hiç hoşuma gitmeyen incelemelerim niye bu kadar beğeniliyor ya..
Yara İzi Kralı çıktı, Nikolai ve Zoya'yı özlemeyi bırakabilirsin :) Ama Karanlıklar Efendisi... Ölmediğine dair söylentiler var ama bilemiyorum.
tuğba
Gönderi Sahibi
Teşekkürler :)
Fena spoiler yedim şu an, ağlıyorum
tuğba
Gönderi Sahibi
Abi.. Çok üzücü birşey ya..